Logo
De to ringe symboliserer hvordan primærsiden og virksomhedssiden er gået sammen og skaber tryghed og garanti for hele fødekæden – fra jord til bord. Det tofarvede logo er vores grundlogo, som bruges i de fleste sammenhænge, men andre varianter kan bruges afhængigt af budskab og ikke mindst baggrund.

Primærlogoet
Logoet i grundfarverne logogrøn og logoblå bruges som standard.
Gråskala
En afdæmpet version, der kan bruges på lys baggrund.
Hvid på mørk baggrund
En afdæmpet version, der kan bruges på mørk baggrund.
Brunt logo
En neutral udgave af logoet, der kan bruges på både lys og mørk baggrund.
Primærlogo med navnetræk

Logo i gråskala med navnetræk

Hvidt logo navnetræk på sort baggrund

Danish Agriculture & Food Council

Agriculture & Food

Bæredygtig Udvikling 2018
På publikationer placeres logoet altid nederst til højre på forsiden og navnetræk til venstre. På bagsiden placeres logoet til venstre med adressefelt til højre.

Årsrapport 2017

Servietter
På merchandise og andre kampagneelementer kan alternativ brug af logoet forekomme.

Logoringene i kæder og net

Mørke logoringe på lys baggrund
