Pay off

Landbrug & Fødevarer opererer med flere forskellige pay offs hvoraf nogle er kampagneafhængige, og nogle er en fast del af vores DNA. Vi skal sørge for hele tiden at fremstå relevante og interessante i forhold til vores målgrupper – som er alt fra politikere til forbrugere. Det er klart, at kampagner kommer og går – derfor er budskaberne også mere varierende i fx reklamer end de er fx i missionstatements, der altid holder i mange år.

En anden måde at se budskaberne på er at missionen er strategisk (statisk), mens kampagner er taktiske (dynamiske) –kampagner tager altid udgangspunkt i strategien.

Vækst i balance

Vores mission og også vores brandessens. Det vi arbejder for hver eneste dag – at skabe de bedste vilkår for medlemmerne i balance til omverdenen – natur, miljø, omgivelser og samfund.

Noget af det bedste i verden

Kampagnebudskab, der giver os luft under vingerne. Den er eksternt rettet, og hænger sammen med den omdømmekampagne der blev lanceret i 2017, den skal vise vores betydning og anerkendelse i verden.

Noget at leve af. Noget at leve for

Vores budskab til medlemmerne og især primærsiden. Det har klangbund over for landmænd, og virker også godt i fx ÅL-sammenhæng. 

En større dagsorden

Anerkendelsen af, at vi er en del af en større dagsorden er vores modus operandi som primært knytter sig til medarbejderne – herunder vores rekruttering. Det bruges primært i rekrutteringsøjemed og redegør i korthed for, hvad vi tilstræber som medarbejdere i organisationen.